Často kladené otázky

Proč nakupovat právě u Pana Květináře?

Jsme malá firma s přátelskou atmosférou. Pracují zde lidé, pro které jsou květiny něco víc než pouze možnost obživy. Nakupuji vždy pouze květiny prvotřídní kvality a dávám si záležet nejen na celkovém dojmu, ale i na všech detailech. Každou kytici před dodáním pečlivě zkontroluji tak, aby byla bez chybičky a s patřičnou hrdostí jsem jí mohl předat do rukou zákazníka. Vše, co děláme, děláme s láskou. Na zákaznické lince si s Vámi rád popovídám, poradím a najdu řešení v případě nestandardního požadavku. Žádná případná reklamace nezůstane bez odezvy a udělám vždy vše, abyste byli spokojeni.

Co když se na poslední chvíli změní adresa doručení?

Vždy se snažím zákazníkovi vyjít vstříc, když je to v mých silách. Pokud se stane, že jste objednali květinu někomu, kdo zrovna odchází dřív z práce, nebo ten den pracuje z domova, či se objevila nenadálá situace, zavolejte na zákaznickou linku a společně nalezneme řešení.

Jak zjistím, že byla květina doručena?

Poté, co můj kurýr květinu šťastlivci předá, Vám o jejím doručení zašlu SMS.

Co se stane v případě, že příjemce květiny nebude zastižen?
Chápu, že ne vždy všechny plány vyjdou tak, jak mají. Pokud mi dáte vědět o změně času, případně doručovací adresy maximálně dvě hodiny před smluveným předáním, nebudu Vám nic účtovat. Pokud bude třeba změnit termín doručení na další den, naúčtuji si poplatek ve výši 149,- Kč.
Zjistí obdarovaný, kdo květinu objednal?

Jsem naprosto diskrétní a umím zachovat tajemství. Pokud to dotyčnému sami neprozradíte ve vzkazu, tak ode mě a mých kurýrů se to nedozví.

Pokud jste nedostali odpověď na Vaši otázku, kontaktujte mě na zákaznické lince, rád Vám všechno objasním.